شیردهی حتما بگیر
فرم دهی خوبه بنظرم. شیردهی اگه دیدی بچه شیر خودت رو میخوره و باید خودت بهش همیشه شیر بدی اون موقع بگیر. چون ممکنه شیر خشکی بشه
من دوتاشو داشتم عالیه،بالش فرم دهی طبی داشتم
سر دخترم گرد و خوشگل شد ولی یکی از فامیلامون ک بچش همسن دخترمه پشت سرش تخت شده ک بالشش عادی بود
من بالش بارداری دارم که شیردهی هم میشه
فرم دهی هم یه تشک بازی گرفتم روش داشت
من فرم دهی گرفتم امافعلاشیردهی نگرفتم اماانشاالله میخرم
فرمدهی سر گرفتم ولی شیردهی نه
بنظرم شیردهی خیلی خوبه مادر کمتر اذیت میشت
بالش شیردهی که به خودت کمک میکنه کمردرد نگیری موقع شیردادن. اطرافیان من همه استفاده کردن. فرم دهی هم واسه اینکه سرش صاف نشه، اگه برات مهم نیست نه احتیاج نیست
من خریدم چون میگن روفرم گرفتن سر نوزاد خیلی تاثیر داره خیلی هم گرون نیست عزیزم
نه والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.