من بچه اولم اصلا استفاده نشد
من خریدم نمیخوام کمرو گردنم داغون شه بخاطر شیردهی
بالش هم بزاری زیر دستت اوکیه
ولی برای نشستن بچه هم بعدها قابل شستشو هست
من از خود کار گاه تولیدی خریدم 600قبل عید
حتی من استفاده های زیادی ازش داشتم..چون به حالت C هست موقعی که بچه میخواست رو شکم بره برای اینکه صورتش به زمین نخوره من میزاشتم زیر شکم یا دستاش که کله اش به زمین نخوره..یا میزاشتمش وسط بالشت که نشستن براش راحت تر بشه و به پشت سر برنگرده...هههههه
من خریدم حالا تا استفادش
نخر همون بالشت بزار زیر دستت
خیلیا میگن نه..ولی من راضی بودم چون سینه ام کوچیکه بالشت شیردهی باعث میشد بچه بیاد بالا زیر سینه ام و نیاز نباشه من خم بشم..و کار خیلی برام راحت کرده بود ..من راضی بودم
من نگرفتم فقط بالشت فرم دهی گرفتم
من خریدم دیگه تا ببینیم چی میشه😀
کاربردش برای کمک ب بچه موقع یادگیری نشستن هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.