خانما بالشت شیر دهی استفاده میشه بخرم؟

۱۱ پاسخ

من بچه اولم اصلا استفاده نشد

من خریدم نمیخوام کمرو گردنم داغون شه بخاطر شیردهی

بالش هم بزاری زیر دستت اوکیه
ولی برای نشستن بچه هم بعدها قابل شستشو هست

من از خود کار گاه تولیدی خریدم 600قبل عید

حتی من استفاده های زیادی ازش داشتم..چون به حالت C هست موقعی که بچه میخواست رو شکم بره برای اینکه صورتش به زمین نخوره من میزاشتم زیر شکم یا دستاش که کله اش به زمین نخوره..یا میزاشتمش وسط بالشت که نشستن براش راحت تر بشه و به پشت سر برنگرده...هههههه

من خریدم حالا تا استفادش

نخر همون بالشت بزار زیر دستت

خیلیا میگن نه..ولی من راضی بودم چون سینه ام کوچیکه بالشت شیردهی باعث میشد بچه بیاد بالا زیر سینه ام و نیاز نباشه من خم بشم..و کار خیلی برام راحت کرده بود ..من راضی بودم

من نگرفتم فقط بالشت فرم دهی گرفتم

من خریدم دیگه تا ببینیم چی میشه😀

کاربردش برای کمک ب بچه موقع یادگیری نشستن هم هست

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری