۷ پاسخ

من اغوشی گرفتم برای تا بهداشت جایی برم
بالشت شیردهی هم گرفتم چون میگن باعث میشه مادر کتف و‌گردن درد نگیره بخواد خم شه
و بچه یکم بتونه بشینه این بالشت میذاری دورش نمیوفته یا حتی یه چند دقیقه دمر بذاریش

من بالشت شیردهی از این نیم دایره ها داشتم خیلی خوب بود مخصوصا چون سزارین بودم فشار روی بخیه هام نمیومد وبچه رو تا ارتفاع مناسبی بالانگه میداشت کمردرد وگردن درد هم نداشتم باهاش خیلی خوب بود

من بالشت گرفتم
آغوشی سوئیسی گرفتم ک کسی خواست بچرو بقل کنه اذیت نشه
به نظرم اینطوری کاربردی تر بود

آغوشی بهتره

من هردو رو داشتم و واقعا از هردوشم استفاده کردم. من بلد نبودم شیر بدم و بچمم تپل بود واقعا اینکه قوز نکنی خیلی خوبه

اغوشی خیلی خوبه

بالشت شیر دهی یا یو بهش میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وپنجم بارداری