دوستان براي درد تخمك گذاري چي خوبه؟

۲ پاسخ

منم خیلی درد دارم جدیدا

مسکن حوله گرم کن بزار دیونه شدیم از دست این تخم هامون 😅😅منم هرماه همینم

سوال های مرتبط

مامان AVIN🧚‍♀️ مامان AVIN🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی