سلام خانوما ☺️🌸
رشتیای عزیز کسی تازگیا داخل بیمارستان آریا سزارین کرده؟!

۲ پاسخ

والا من سر دخترم سه چهار روز بستری شدم اونجا توی 22 هفته .رسیدگیش خوب نبود و پرسنل بد اخلاق و بی مسولیت بودن .
گلسار رسیدگیش از پارس و اریا بهتره

دکترایی که اونجا قرارداد دارن سزارین میکنن اونجا دیگه

سوال های مرتبط

مامان راستین🐣 مامان راستین🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری