فکر کنم هفته ی ۳۰ خوب باشه..بعدشم کم کم ساکو ببند 🥹😍
۳۲ هفته به بعد بشور
خیلی زوده الان گلم 30 ب بعد
من هنوز نشستم
اما شما مثل من نباش زود بشور وسایلاشم استریل کن خیالت راحت بشه
من هرچی میخرم باز میکنم میچینم تو کمد
طرف همسرمم رسم سیسمونی دیدن دارن🤦🏻♀️صبر میکنم بچینم همه چیو بیان ببینن بعد بشورم لباساشو فکر میکنم بشورم رنگو رو میره
زوده من تازه شستم
فکر کنم 33 اینا خوب باشه
از هشت ماه بشور و 35هفته ساک خودتو ونینی رو ببند
ی ماه دیگ بشور
حتما باید شسته بشه
من نشستم اصلا چیندم توکمد🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.