بچه‌ها دستای دخترم بیشتر وقتا سرده دلیلش چیه؟

۶ پاسخ

دست و پای همه بچه هاتا3 ماهگی بخاطر تکامل خونرسانی اندامها سرده و طبیعیه

طبیعیه همه اینطورن

هیچی بچست طبیعیه زیاد گرمش نکن فقط ب حرف بقیه گوش نده وگرن زردی میگیره

دخترم منم دست ها و پاهاش سردن البته خواهرمم اینجوریه همش دست و پاهاش یخه ولی بقیه بدنش گرمه

طبیعیه

سردشه دستکش دستش کن یا جاشو گرم تر کن

سوال های مرتبط