دست و پای همه بچه هاتا3 ماهگی بخاطر تکامل خونرسانی اندامها سرده و طبیعیه
طبیعیه همه اینطورن
هیچی بچست طبیعیه زیاد گرمش نکن فقط ب حرف بقیه گوش نده وگرن زردی میگیره
دخترم منم دست ها و پاهاش سردن البته خواهرمم اینجوریه همش دست و پاهاش یخه ولی بقیه بدنش گرمه
طبیعیه
سردشه دستکش دستش کن یا جاشو گرم تر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.