۱۵ پاسخ

وای چقدر بهش پوشوندی خدای نکرده تشنج میکنها
لباساشو همه رو در بیار یه شورت ورکابی تنش کن با یه دستمال گلاب واب قاتی کن دستمال رو بکش هی ب کل تنش
پروفن پنج سی سی هر چهارساعت بده بهش
یه دستمال اغشته ب عرق کاسنی بزار رو پیشونیش
کمی عرق کاسنی هم بده بخوره
تبش چهل درجست پتو انداختی روش 😑😑😑

پتورو هم دورکن:ازش.
ابش ولرم باشه لرزش نگیره.
داروهم بروفن قوی ترازشیافه
اگ بعداز۲ساعت ک شیاف گذاشتی
تبش پایین نیومد
بااین کارایی ک گفتم انجام بده
اگ بعد۲ساعت پایین نیومد
۱چهارم وزن بروفن بده بهش .
معدش پرباشه بهتره.

اگ بابروفنم پایین نیومد
با مشورت پزشک شیاف دیکلوفناک
بزار
یک چهارم شیاف

نصف وزن اش به سی سی پاراکید شربت اش ها نه قطره اش، بده بخوره

بزار.

آقا چرا بهش دیکلوفناک داده ک
استا نداده😑😑

تصویر

خیلی تبش بالاست
تازه نیم تاباید بهش اضافه کنی
میشه ۴۰درجه و ۲دهم
خیلیهههه


زودترلباساشو کامل دربیار
نهایت ی رکابی تنش باشه
جوراب بااب ولرم حیس کن بپوش تن پاش
پیازحلقه کن بنداز توجورابش.
زیربغل و توی رون پاهاش و روی سرش بااب ولرم دستمال نم داربکش .

بروفن زودتر جواب میده

داروهای خودم دخترم سه ملیون چهارصدهزار

تصویر

لباسشو کم کن
با دستمال نم دار رو پیشونی و پاهاشم بکش

سریع پاشویش کن و شیاف بزار براش خیلی بالاست که

لباسش کم کن اون پتو رو هم از روش بردار شیافم بذار واسش پاشویه هم بکن

جاش خنک کن اون پتو چیه روش

پاشویه کن با گلاب

بروفن داری

اره بذار

سوال های مرتبط

مامان میلاد ومرصاد مامان میلاد ومرصاد ۳ ماهگی