۴ پاسخ

من گرید ۱ بود بدون عمل و دارو خودم تنبلی داشتم

خیلیا بودن باردارشدن بچه هاشون سالم بدنیا اومده کار خداست❤️

شوهر من واریکوسل گرید ۳ و موروفولوژی ۲ داشت. خداروشکر ک فعلا خوبه
ولی ۳ماه دارو استفاده کرد

عمل انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری