حس میکنم چیزی داخل واژنمه از صبح جفتمم سرراهیه😭😭😭

۷ پاسخ

من احساس میکردم یه چیزی از واژنم داره میزنه بیرون کمردرد و دردپریودی شدید گرفتم لک هم دیدم

از منم جفت سرراهی بود فقط استراحت کن واسه سرویس بلند شو و فرنگی استفاده کن میره بالا

پاهات بالا بزار
شیاف داری؟؟

برو سرکلاژ کن

برو سونو طول سرویکس چک کن

ایشالا که هیچی نمیشه عزیزم با این فکرا انقدر به خودت استرس نده

نترس توکل بر خدا استراحت کن شیاف مرتب بذار اگر دکترت گفته 🌹♥️🫂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی