خانوما خیلی سوزش معده دارم راهنمایی میکنید چی مصرف کنم؟

۸ پاسخ

شربت آدی ژل بگیر سبک و خوبه دوقاشق میتونی بخوری هرموقع معده ات جوشید ولی یک قاشقم کافیه

قرص فاموتیدین

یک لیوان شیر سرد انگار آب روی آتیشه

منم انگار آتیش میاد تو گلوم نخود میخورم بهتر شده

منم همین مشکلو داشتم...شربت سوزش معده از داروخانه گرفتم الان بهتر شده

مال من انقد شدید شد که انگار آتیش از معدم میومد تو گلوم اصلا هم بهتر نشد رفتم بیمارستان سه روز بستریم کردن تا خوب شدم

وای منم منم منم😭

بمن درمانگاه گف بلافاصله بعد غذا نخواب، نون خشک یا بیسکوییت ساقه طلایی بخور

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد