مامانای هم هفته ی من ، ضعف و سرگیجه شدید عادیه؟ کلافم کرده

۵ پاسخ

عادیه
سعی کن نوشیدنی های سرد بخوری مثلا اول صبح با چای شروع نکن

منم سرگیجه دارم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ضعف که واقعا منم کلافه کرده
خیلی چیز بدیه

از کم خونی هم ضعف و سر گیجه

اره عزیزم عادیه میوه زیاد بخور بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی