سلام وقت بخیر
مامانای عزیز از رو آزمایش سلفری جنسیت حتمیه؟

۵ پاسخ

سلام خیر‌.با سونوگرافی آنومالی مشخص میشه.اما تا حدود ۸۰تا۹۰درصد جنسیت رو میگه.

آره،هفته ده به بعد آزمایش بدی تقریبا صد در صده

بله حتمیه

نوشته ۹۹٪

سلام عزیزم داخل آزمایش هم نوشته ۹۰درصد درسته

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی روزهای ابتدایی تولد