۵ پاسخ

عزیزم همکاری کرد دخترت واسه معاینه؟
من از یکسالگی میخوام ببرم معاینه هی امروز فردا میکنم و میترسم اصلا همکاری نکنه

آره من تو یکسالگی بردم چون کلا قبل از یکسالگی نبرده بودم بینایی سنجی

نگران نباش اگ عینک هم بده
ی مدت قشنگ استفاده کنه بزنه
دیگه عینک نمیزنه
چون بچه هستن خوب میشن
بچه داداش و خواهرمن همیطور گف دکتر ی مدت زدن .بعد ی مدت دکتر گف دگ‌لازم‌نیس بزنه

چند بود!؟

نه نبردم منم ولی بهترین کارو کردی مامان آگاه منم شاید ببرم مرسی که به فکر گل دخترت هستی اینقد

سوال های مرتبط

مامان 🌸شکوفه بهاری🌸 مامان 🌸شکوفه بهاری🌸 ۲ سالگی
یه چیزی که وقتی پسرم و میبرم دکتر برای چکاپ یا بیرون از من میپرسن و براشون عجیبه اینه که بچه تو این سن عینک میزنه از کجا فهمیدی؟
اول اینکه شنوایی سنجی داریم برای نوزاد ولی بینایی سنجی تو لیست نیست، منم چون حساس بودم تو ۵ماهگی بردم دکتر چشم اطفال واسه چک، از شانس خوب یا بد، گفت یکم تنبلی داره ولی برو بعد یکسالگی امکان بهبود زیاده، بعد یکسالگی رفتم دکتر گفت خیلی بهتر شده ولی هست، پس بهتره عینک بزنه.
دوم اینکه بچه های با پوست سفید و بور احتمال ضعیف بودن چشمشون بیشتره، اینو دکتر گفت من نمیدونم ولله..
رو این حساب اطرافیان من بچه هاشون و بردن دکتر و بله همه مشکل داشتن یه عده نیاز به عینک داشتن یه عده هم تحت مراقب قرار گرفتن...
اینو گفتم باهاتون به اشتراک بذارم چون تو سن پایین متوجه ضعیف بودن چشم بچه (البته الهی از همه بچه ها تون دور باشه) بشیم بهتره تا ۶، ۷ سالگی.
ببخشید طولانی شد خواستم به اشتراک بذارم.
ایشالله همتون رفتین چشم بچه هاتون ۱۰ از ۱۰ باشه🧡❤️