عزیزم همکاری کرد دخترت واسه معاینه؟
من از یکسالگی میخوام ببرم معاینه هی امروز فردا میکنم و میترسم اصلا همکاری نکنه
آره من تو یکسالگی بردم چون کلا قبل از یکسالگی نبرده بودم بینایی سنجی
نگران نباش اگ عینک هم بده
ی مدت قشنگ استفاده کنه بزنه
دیگه عینک نمیزنه
چون بچه هستن خوب میشن
بچه داداش و خواهرمن همیطور گف دکتر ی مدت زدن .بعد ی مدت دکتر گف دگلازمنیس بزنه
چند بود!؟
نه نبردم منم ولی بهترین کارو کردی مامان آگاه منم شاید ببرم مرسی که به فکر گل دخترت هستی اینقد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.