۵ پاسخ

براون کمترازاینه دکتر چیزی نداده بهم

من روز ۱۲ فولیکولام ۲۱ و ۲۴ و ۱۸ و نیم بود. برام ازادسازی نوشت.

خوبه که

معمولا وقتی hmg یا سینال میدن،آزادسازی هم میدن که حتما ازاد بشه و کیست نشه

منم همینو تجربه کردم. نمیدونم والا

سوال های مرتبط