۳ پاسخ

سلام من
الحمدلله بعد به دنیا اومدن مشکلی نداشت

من دخترم اینطوری بود الان شکر خدا خوبه

والا من ان اس تی میدم ضربان قلبش تا ۱۷۰ بعضی موقعه ها میره بالا
اکثرا هم رو ۱۵۰ یا ۱۶۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی