۹ پاسخ

عزیزم براش لیوان آموزشی بگیر کم کم یاد میگیره
عجله هم نکن چون استرسی میشه دیگه اصلا قبول نمیکنه

۸ماهگی زیاد نمیتونست... از یک سالگی خودش قشنگ یاد گرفت... اول با لیوان نی دار.... بعدش هم پاکتی یا دوغ لیوانی بهش دادم راحت خورد

لیوان که بلده
نی تاخالا ندادم دستش

پسرم ۱۱ ماهش بود شیر پاکتی دادم دستش دیدم میتونه مک بزنه بخوره
از اونموقع براش قمقمه گرفتم

من خودم برای بچم از از همون اول با لیوان آب دادم خیلی هم راحت میخور از پنج ماهگی آب دادم عادت می‌کنه از الان بهش لیوان بده دستش عادت می‌کنه راحته نگران نباش

خودش یاد گرفت

من خودم جلوش خوردم بعد گرفتم سمتش اونم راحت خورد با اولین بار

یکم سر نی رو با دستتون بگیرین اب توی نی جمع میشه بزارین سمت دهنش بریزه دهنش بعد کم کم یادمیگیره میک بزنه

چون شیشه شیرش نی داره کلا بلده
لیوان عادی میتونی بدی یاد میگیره

سوال های مرتبط