۱۸ پاسخ

واقعا چطور میتونی بهارجان ب این قضیه فک کنی ؟
خیلی حوصله داریاااا خواهررر
ما تو یکیش موندیم

ب دومی فکر نمیکنیم
چ برسه ب س تا 😂

من سه تا دارم خدایی خیلی سخته سومی خدا خواسته بود فکر میکنم افتادم وسط اقیانوس هر چی دست و پا میزنم به ساحل نمی رسم سومی خوبه به شرطی که قبلی‌ها از آب گل در اومده باشن شیر به شیر موهات سفید میشه از من که دست تنهام اینطورن

واقعا یا زده به سرت یا خیلی بی‌خیالی اولی که داغون کرده مارو اوج لجبازیاشه دومی بدتر ازون از خودم وزندگیم زده شدم سومی کجاعه
کی بخودمون فکر کنیم بخودمون برسیم کی خودمون زندگی کنیم همش داریم میزاییم دوران بارداری نقاهت بیخوابی و شب بیداریاش
همه اینا به کنار هزینه ها سرسام اوره تو خرج و مخارج خودمون موندیم
بنظرم اصلأ به سومی فکر نکن گناهه
اون بچه هم آینده میخواد مارو ببین گذشته باباهامون داشتن اینه وضعمون بچه های ما قراره با چه پشتوانه آیی زندگی کنن

من گو بخورم ب سومی فک کنمممم😭😂

من هم به سومی فکر میکنم هم حس میکنم جرئت شو ندارم😂
یعنی دلم میخوادا مغزم میگه زر نزن زوده حالا🤣

خواهرم چهارتا داره بنظرم اگه وضعیت اقتصادی اینا نبود منم می‌آوردم ولی. فعلا به دومی فکر میکنم و قطعا دیگ بعد دومی ب هیچی فکر نمی‌کنم کلا دوستدارم دوتا بچه داشته باشم

مگه شرایط همه مث همه گیرم من فکرکنم
ملاک خوبیه ک کس دیگه ای هم بهش فکرکنه یابرعکس

من 3 تا دارم واقعا سخته هرکدومشون توی یه بازه سنی هستن هرکدومشون سختی مشکلات خودشو داره بعضی وقت ها واقعا کم میارم

من چهار تا بچه شیر به شیر دارم
بستگی به صبر و حوصله تون داره
من خیلی صبورم
و خدارو شکر با اینکه دست تنهام راضی ام
سخته ولی شیرینی هم زیاد داره 🥰
یدفعه باهم بزرگ میشن راحت میشی

من دخترام هم شیرن گاهی میگم سومیم بیارم باهم بزرگ بشن 😄

من که دومی اصلا جرعت نمیکنم فعلا 😶😶

خدایی خیلی حوصله داری

سخت سخت

نه اصلا و ابدا

من سره این که دومیو بیارم عینه چی ترسیدم😕

من به دومی فکر میکنم دوست ندارم تنها بمونه ولی الان نه

من سه تادارم سخته ولی خیلی شیرینه

سوال های مرتبط