خانما تو فرنی یکم بیسکوییت مادر بریزم ک یکم شیرین شه

۳ پاسخ

من یذره نبات سفید میزنم ب فرنیش

میتونی یکم از شیر خودت اضافه کنی

من خرما و نبات سفید می‌ریزیم
از پوره سیب هم میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط