۸ پاسخ

نه اصلا نزن بزار همینطوری بخوره

من نمیزنم دوست ندارم بچه م از الان یه طعم شیرین عادت کنه

من میزنم
مزه بدی داره نمیخوره
دفعه اول باشیر خودت یا شیر خشک قاطی کن

من از دکتر شنیدم که از روزای اول بهش شکر یا چیزای شیرین ندین چون زائقه نینی شیرین دوست میشه بعدا سوپ و سبزیجات که مزه خاصی نداره رو قبول نمیکنه و توی بزرگسالی بد غذا میشه🤷🏻‍♀️

نبات سفید اونم خیلی کوچیک

من الان ب بچم دارم سرلاک میدم تا ۵ ماهش تموم بشه از ۵ ماهش ک تموم شد میخوام بهش فرنی بدم یکمی نبات بریز چون نبات باد بر هست خوبه

والا من نبات سفید میندازم .

من یه تکه کوچولو نبات سفید میزدم عزیزم
ولی شکر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۴ سالگی