خیلی زیاد وقتی بشینم البته ..وقتی کار کنم یا راه بزم فقط تمون نمیخوره ...ولی درکل خیلی زیاده تکوناش دخدر اولسم اینحوری نبودم اصلا
نميدونم نميشمارم ولي هواسم هست ك حتما تكون بخوره ولي اگه تكونم نخورد ميفهمم خابه تا دوساعت بعدش خودشو كش ميده
ارع نگران نباش مهم اینکه حس کنی دوسه بار در روز
من ۳۳ هفته هستم در طول روز صبح چند بار پشت هم تکون می خوره تکون های ضربه ای ..بعد در طول روز هم چند بار تکون های کوچیک واخر شب هم تکون های پشت هم ...بیشتر یک جا انگار جمع ه وشکمم سفت شده ودرد دارم ..ولی حالت انقباض نیست ....توی هفته ۳۰ تکون هام کمتر بود
بعضی روزا خیلی کم
بعضی روزا بیشتر
همین که در روز حرکت داشته باشه خوبه
زیاد، خیلی نمیشمارم
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
مال من دو یا سه بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.