۳ پاسخ

یبار یه سیخ اونم ۴ و ۵ تیکه مشکلی نداره

بخور بابا اینقدر سخت نگیر کلا یه بار داری میخوری‌

نه با یه بار چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان دانیال مامان دانیال ۵ سالگی
مامان دلوین و علی مامان دلوین و علی ۴ سالگی