چراحالم یکجوریه چیکارکنم بهترشم ؟؟؟

۷ پاسخ

برو دوش بگیر،یه آهنگ شاد بزار

بلند شو یه دوری بزن حالو هوات عوض میشع

حموم کن ال یاسین بخون

ی امریکایی اینجوری بودمردطفلی

چه جوریه؟
من له و خستم
امروز تخت جابجا کردم کمرم درد گرفته

یه آهنگ شادبزارن خودبه خودحالت بهترمیشه

چ جوریه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان تمنا مامان تمنا ۱۰ ماهگی
مامان نغمه مامان نغمه ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۹ ماهگی