منم خیلییی خستم🥲🚶♀️
کدوم شهری
وای دقیقا منم همینجوریم دیروز اینقد بی دلیل گریه کردم انگار غم دنیا رو دلم نشسته 🤕
منم
خیلی تنها موندم
حس میکنم کم آوردم با دوتا بچه
بخدا منم همینم همش افکار منفی دارم روانی میشم همش گریه میکنم تورو قرآن برام دعا کنید
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
هممون همینیم
بنظرم گریه کن
خیلی کمک میکنه سبک شی
بعدش ببین با کدوم حالت بهتر میشه
مثل فیلم دیدن-بیرون رفتن -کیک درست کردن
من مثلا با اینا بهتر میشم
برو تو هوای آزاد نفس عمیق بکش
بدون بچه باش
همه ماهم بخدااینطوریم شاید بخاطر زایمانمومه هیچ انگیزه ای نداریم
منم همینطورم الان . بعد از چند ماه نشستم دارم گریه میکنم . خیلی دلم پره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.