۴ پاسخ

منم تنهام همسرم تا دیر وقت سر کاره همشدخونه دلم میگیره ولی چاره ای نیست

خواهر شوهرم جاریام همیگی رفتن پیک نیک به من لحظه اخر گفتن منم نرفتم🥲

خب بگو خواهر

من جمعه ها خیلی دلم میگیره همسرمم جمعه ها کلا تا دیر وقت سرکاره😭😭

سوال های مرتبط