۱۲ پاسخ

مامان فندق تب بچه اومد پایین؟؟؟ نیومده کف پاشو یکم حنا بزار خنک میشه

۲ سی سی ایبوپروفن بده
دکتر ب من گف تب با استامینوفن نیومد پایین ایبوپروفن بده

سوره نور برای تب خوبه
تووجورابش حلقه پیاز بزار پاش کن
با گلاب و نمک پاشویه کن

توی آبی که میخوای پاشویه کنی یکم نمک بریز...بعد دستمالو باهاش نم دار کن و خوب آبشو بگیر و بزار روی شکمش و دست و پا و سرش...نمک زود تبو میاره پایین

حموش بده ببر دکتر

عزیزم دستمال نم دار کن
خوب آب ش رو بگیر
بزار زیر بغلش و روی شکم و کمرش.


پیاز حلقه ای برش بزن بزار کف پاهاش.

ببرش دکتر اگه اینجوری پایین نیومده دیگه خودت نمیتونی تب شو پایین بیاری
ببرش حتما نزار اینجوری بمونه گناه داره بچه

حتما گلوش عفونت کرده تب نشونه عفونت بدنه
والا میگن جوراب پاش بکن ی تکه پیاز داخلش برار ببین چطور میشه
الان بچه ول نکنی مدام بهش سر بزن تبش زیاده یا ببرش دکتر دارو بهش بده
چن روز قبل گلو درد داشتم دو روز آب مثل زهر بود برام دیگه بچه ک جای خودش داره

ایبوپروفن بده پایین نیومد شیاف

عزیزم شیر زیاد بهش بده دکتر بردی ؟ بهتره ببری دکتر برای بچه این تب خطرناکه

ببر دکتر آب بدنش کم نشه بچه

نمیاد پایین تندی ببر دکتر و گرنه امکان تشنج هس بدووو

سوال های مرتبط