نه اصلا بچه تا یکی دو سالگی بالشت لازم نداره. چون سرش خیلی بزرگتر از بدنشه. من یکی دو ماه اول برای اینکه بالا نیاره و شیب دار باشه میذاشتم براش. البته از کمر به بالا. ولی دیگه نمیذارم
من بالش زیر تشک میزارم
الان جدیدا بالش تخت زیر سر و شونه میزارم
اگه رفلاکس داره روزا به شکم بذار سرشم به یک سمت ...خیلی کمک میکنه رفلاکسش کنترل بشه فقط روزا بذار که حواست بهش باشه دهنش نره رو تشک
اگه رفلاکس داره بالش نزاریا فقط روی تشک شیبدار
من از همون اول گذاشتم
بالشت کوچیک میزارم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.