۵ پاسخ

اره دختر من همون روز و فرداش بالا میاورد

دو روز طبیعیه بعد خوب میشه دخترمن ک اینجوری بود

پاراکید رو نیم ساعت،۴۵ دقیقه قبل و بعد ش شیر نده

شما شیر خودتونو میدین یا شیرخشک

فکر کنم طبیعیه چون منم دادم ی مقدارش رو آورد بالا

سوال های مرتبط