۵ پاسخ

کلا باید ده ساعت ناشتا باشی. و صبح زودتر برو آزمایشگاه. آب میتونی بخوری. وقتی شربت گلوکز خوردی همونجا بشین.تحرک نداشته باش که حالت بد میشه

بخور عامو اب که چیزی نیست

اب مشکلی نداره

سعی کن چیزای شیرین نخوری من ۱۰ شب به بعد چند تا مغز خوردم ضعف. داشتم ولی آب میتونی بخوری
فقط فشار دسشویی زیاد میاد صب
به من گفتن ۸ ساعت اوکی

اب کلا میتونی بخوری ۸ ساعت هم ناشتا باش

سوال های مرتبط