سلام
میگم من چرا حالت تهوع سر گیجه چیزی ندارم

۵ پاسخ

منم ندارم

حالا زوده ایشالا از هفته بعد میاد سراغت عجله نکن ، منم فکر میکردم ندارم خیلی خوبم از ۸ هفته تا ۱۴ دهنم صاف شد🫠🥴

منم ندارمم یه سینه درد داشتم اونم داره کمتر میشه هر روز

بعضیا زیاد علائم ندارن بعضیاهم علائمشون دیرتر شروع میشه نگران نباش عزیزم

منم ندارم هيچي

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی