منم ندارم
حالا زوده ایشالا از هفته بعد میاد سراغت عجله نکن ، منم فکر میکردم ندارم خیلی خوبم از ۸ هفته تا ۱۴ دهنم صاف شد🫠🥴
منم ندارمم یه سینه درد داشتم اونم داره کمتر میشه هر روز
بعضیا زیاد علائم ندارن بعضیاهم علائمشون دیرتر شروع میشه نگران نباش عزیزم
منم ندارم هيچي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.