کیا تو بارداری آسپرین خوردن واسه چی بوده

۶ پاسخ

واسعه خون رسانی به جنین من خوردم

برای خون رسانی به جنین. معمولا تو بارداری های در خطر تجویز میشه

واسه خون رسانی بهتر ب بچه. تو بارداری های پرخطر سن های بالا و سابقه سقط به دلیل لخته یا فشار میدن و کسایی که به خاطر احتمال سقط پروژسترون مصرف میکنن

اهان.ممنونم

برا فشار هس

رقیق کننده خون

سوال های مرتبط

مامان پریناز مامان پریناز ۴ سالگی
مامان مامان فندقم مامان مامان فندقم هفته بیست‌وسوم بارداری