بچه هاتونو امسال میبرید شیرخوارگان؟

۱۳ پاسخ

شیرخوارگان چی هست؟

آره
انشاالله

اره میبرم

من خیلی دوست دارم برم اگر همراهی داشته باشم چون هوا گرمه زیاد نمی‌خوام بمونم

آره حتماااااا

دوسدارم ببرم ولی نمیدونم کجا باید ببرم
اگه شهر خودمون باشم با مامانم میبرم

آره حتما

بله عزیزم

منم نذر دارم میبرم ،،میخوام شیرکاکائو بدم

اره انشالله

بعله من نذر دارم

اره دوس دارم من

اره حتما

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی