۵ پاسخ

برو مریم دادزن واقعادکترخوبیع جزع انجمن جراحان امریکاکارش درسته

من برا بچه اولم پیش دکتر صدیقه ایتی رفتم دومی هم ایشالله میرم خیلی هم زایمان طبیعیم توسط اینا خوب بود خدا حفظشون کنه

من تحت نظر یگانه نیکدلم

رویا جلالی باجگیران

دکترای سمت احمدآباد من رفتم خیلی خوبن واقعا

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری