۵ پاسخ

دختر منم ظهرا با پستونک می‌خوابید شب ها هم وقتی بیدار میشد پستونک می‌خورد دو روز اولش شاید یه کم اذیت کنه بعدش یادش میشه

دختر من اصلا نخورد

مال من خودش ترک کرد

سلام من خیلی راحت گرفتم اصلا سخت نبود یک شب پستونک رو پاره کرد دیگه منم واسش نخریدم و بهش ندادم اگه خیلی دیر ازش بگیری وابستگی هر روز بیشتر میشه چون بزرگ تر میشه فکر میکنم سخت‌تر میشه

من خیلی وقت گرفتم انقد راحت شدم هر جا میرفتیم باید همراه میشد

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی