خانوما کیا بچه هاشون شیرخشکین؟
پوشک
پوشک
پوشک

۱۳ پاسخ

من🤚🤚🤚🤚

منم

من عزیزم بدو تولد
والا داروخانه ها پره شیره
خودم هفته پیش دوتا کارتن گرفتم یکی ببللاک یکی نان

از بیمارستان شیرخشکیه😅

من.....

من از دو ماهگی

بنده..

من....

نگران نیستین ازبابت شیرخشک ک پیدا نشه من همش استرس دارم 🥺

✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼

من ....

من

من البته از ۱۱ ماهگیش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نی نی من مامان نی نی من ۲ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی