۶ پاسخ

زود زدی که دختر باید ۱۴ ببعد بزنی
ان‌شاءالله که‌مثبتی

زود نیست اونم ۸ آزادسازی باید تد ۱۴ صبر کنی منم الان دوازده هستم تا حالا سه تا بی بی چک هاله دار شدم اما بازم ممکنه کاذب باشه چون تا ۱۴ روز اثرات آمپول هست

ماه پیش روز ۸ ازادسازی مثبت بود ولی بعدش منفی شد💔 انشالله که این ماه شما مثبت باشی🙏🏻

مال من تا روز ۱۲ مثبت بود امروز روز ۱۴ منفی شد اثر آمپوله
ایشالا بارداری ولی دل خوش نکن مثل من کل روز دپرس بودم

مبارکه گلمم مثبته🥹برای منم دعا کن

هاله دار مثبتی

سوال های مرتبط