عزیزم یه گروه دوقلوها داریم تو روبیکا دوست داشتی آیدیتو بده لینک بدم بیای
بله بلخره دوقلویی فشار بیشتری به بدن وارد میشه مخصوصا کمر
شیاف استفاده کن استراحت مطلق باش
اره اگر علائم دیگه نداره من از هفته های اول حتی وقتی نمیدونستم باردارم کمردردم شروع شد سر هر دو بارداریم
دکترمم بجز شیاف چیزی نمیده
دهانه رحمم ی بار باز میشه ی بار بسته میشه دیگه نمیدونم چیکارکنم
بارداری هرچی جلوتر میره کمر دردش بیشتر میشه اما با این مواردی که گفتی بنظرم عادی نیست ، اگه میتونی برو بیمارستان یه سونو بشو که خیالت راحت بشه از لحاظ طول سرویکس و بسته بودن دهانه رحم
ی کوچولوم دلدرد پریودی دارم
استراحت مطلقم هستم ینی کاری نکردم راه نرفتم ک خسته شم درد کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.