۸ پاسخ

نه اصلا خداروشکر از یبوست بهتره بدن سالمه

یک یا دوبار
خوب غذا بخورن خوب دفع میکنن

اتفاقا خیلی خوبه روده هاش درست کار میکنه

یک روز درمیان عزیزم

پسر من روز در میون

یکی یا دوبار

من بچه هام روزی یکبار بعضی وقتا هم یک روز در میون
چون خوراکشون واقعا کمه برا همین زیاد پی پی نمیکنن

وزن گیریش چطوره؟

سوال های مرتبط