۳ پاسخ

اگه حق بیمه ازحقوق شوهراتون کم میشه بیمه اش درسته اگه نه باید برین دائم کنید

لعنت بهشون من امروز بچم بردم واسه معاینه چشم با بیمه ۲۰۰ هزار تومن بود ولی بیمه دخترم نیومد بالا ۲ میلیون خورده ای گرفتن ازم

کدملی نوزادازوقت تولد تا ۶ماه هست بعدبایدتمدیدکنیدهمون اداره ی بیمه ای ک تحت پوشش هستین شایدهمسرتون دائم نکردن قط شده

سوال های مرتبط