سلام نرمال
ولی باز عکس و ببر دکتر ببینه واسه منم مشکلی نبود ولی عکس و دید گفت احتمال میدم یذره چسبندگی باشه ولی قراره برم دارو بده
خب پس واسه چیه چرا اینطوری شده همه چی اوکیه باردار نمیشیم
عزیزم خداروشکر
چند ماه اقدامی ؟؟ دکتر فرستاد عکس رنگی یا به درخواست خودت رفتی؟
عزیزم میشه شرایطش چطور بود ؟
درد داشت؟
واژینال انجام میشه یا مثل سونوگرافی؟
منم باید این ماه برم شرایط قبلش چیه
قرص عفونت خوردید
ماله منم پارسال که دادم،طبیعی بود.
باز بودن لوله ها.
لوله هات بازه مشکلی نداره
خوبه. لوله ها هم باز هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.