خانوما برا نی نی مای بی بی ستیز چند بگیریم برا اولاش

۳ پاسخ

سایز صفر یدونه بگیر سایز1 دوتا

ببین چند کیلوعه
اگه زیر ۳.۵ به دنیا میاد صفر بگیر

بستگی به وزن بچه داره
من هم ۰ گرفتم هم ۱
ولی ۰ به کارم اومد
ک البته اونم واسش بزرگه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری