یعنی میشه این ماه منم بایه تست مثبت بیام😔💔

۱۳ پاسخ

انشالله ک میشه منم ماه محرم حامله شدم

عزیزم زیاد به تست اطمینان نکن من ۵ بار زدم همش دو خط پرنگ افتاد رفتم بتا دادم ۲ شود برو آزمایش

اره عزیز دلم
انشالله همه با تست مثبت بیاند ب حق همین ماه محرم

آره عزیزم توکلت به خدا باشه

ایشالا که میشه

چقدر مونده به موعدت

توکل به خدا میشه💚💚💚

انشالله هردومون بیایییم

انشالله که میشه

انشالله❤

ایشالا که بشه امیدت به خداباشه🤲

اره انشاالله

اره میشه انشااالله

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری