خانما تا کی باید تو غذای نی نیا عصاره قلم بریزیم؟

۶ پاسخ

بسته به خودته من اصلا تابحال ندادم به بچم

تا هر وقت دوست داری من برای خودمونیم میریزم

هر وقت دوس داری ..در کل مقویه ولی خب واجب نیست گاهی بریز گاهی نریز

تا هر زمان شرایط داشتی خانواده بردار شوهرم کلا استفاده میکک بچه کوچیکم ندارن روتین غذایبشونه

عصاره قلم رو خودت گرفتی؟؟

هر وقت دوست داری

سوال های مرتبط