کسی میتونه ازمایش پسرمو بخونه خیلی نگرانم 😔😔😔😔😔

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم ازمایشش خوبه
اون لنفوسیت که بالاست برای بچه های زیر ۲ سال طبیعیه
فقط خودتون یا همسرتون تالاسمی مینور ندارین؟

جدیدا سرما نخورده؟

یکم التهاب داره

خوبه آزمایشش

..........

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی