خانما اوایل بارداری چه علائمی دارن

۴ پاسخ

هیچی 😐 هیچ علایمی ندارم فقط خستم و سینه هام پره

شکمم انگار یکی نیشگون میگیره ول میکنه تیر میکشه

دقیقا منم همینو دارم ولی پریود نمیشم تزشح سفید کشدار دارم

پریودی

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری