من
علاعم هیچ
این بزنامه چیه
منم ، ولی هیچ علامتی ندارم 🤣
منم ۴روز مونده به پریودم ولی قک نکنم باردار باشم امیدی ندارم بهش
منم ۵روز دیگه موعدمه اما امروز ۲۳سیکلمه درد پریودی دارم هر آن حس میکنم میخوام پریود شم یکمم احساس خستگی و خوابآلودگی دارم نمیدونم میخوام پریود شم یا باردارم ؟
ولی علائم قبل پریود ممکنه باشه نباید بهشون امید داشت فعلا زوده برا علائم
من ۶ روز دیگه موعدمه فعلا زیرشکمم گهگاهی میگیره و درد میکنه
من۶ روز دیگه
نوک سینه ام به شدت درد میکنه و گاهی دلدرد و کمر درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.