خانوما عدد بتا اگه دو روز قبل موعد زیاد بالا باشه علتش چیه؟

۱۲ پاسخ

420 خوبه
من 2500بودم

عزیزم 420 خیلی بالا نیست... من دفعه اول بارداریم یه هفته قبل از پریود بتام 1700 بود و یک قلو هم بود

منم دو روز به موعدم بود عدد بتام خیلی بالا بود
برا شما چنده؟

من روز موعدم چهارشنبه بود ک پریود نشدم رفتم بتا دادم ۱۲ بود
و ۴ روز تاخییرم میخام دوشنبه تکرار کنم ک میشه ۷ روز تاخییر
دعا کنید بره بالا

تصویر

من امروز ازمایش دادم ۳۳شد دو روز به موعد شاید شما ۲قلو داری

سلام بچه ها من شیش روزه انتقال جنین دادم فقط زیر شکمم درد خفیف مثل پریود داره یکم بدنم داغ میشه سینه هامم خیلی کم شروع میکنه ب خابیدم ولی لکه بینی نشدم

شاید دوقلو باشه

دوقلو داشتی بگی ها

چند بودی ؟ اگه خیلی باشه احتمال چند قلویی هست

دوقلو

شاید دوقلو داری

بارداری دیگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته هجدهم بارداری
ساجده ✨🌛🌷 ساجده ✨🌛🌷 قصد بارداری
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان آلاء 🎀 مامان آلاء 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری