منم ترشح سبز داشتم همین پماد نوشت با قرص آزیترومایسین حالا فعلا دارم استفاده میکنم ببینم خوب میشه
خودسرانه هیچی مصرف نکن حتماً ب دکترت بگو
من ترشحات سبز داشتم و بوی بد واژن دکتر برام شربت سفکسیم و میترونیدوازول برمن داد چون قرص نمیتونستم بخورم ....۴ روز نشده خوب شدم
برو دکتر عزیزم عفونت خیلی خطرناکه کیسه ابتو پاره میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.