پماد کلوتریمازول برا ترشحات سبز خوبه؟ کسی استفاده کرده ؟

۴ پاسخ

منم ترشح سبز داشتم همین پماد نوشت با قرص آزیترومایسین حالا فعلا دارم استفاده میکنم ببینم خوب میشه

خودسرانه هیچی مصرف نکن حتماً ب دکترت بگو

من ترشحات سبز داشتم و بوی بد واژن دکتر برام شربت سفکسیم و میترونیدوازول برمن داد چون قرص نمیتونستم بخورم ....۴ روز نشده خوب شدم

برو دکتر عزیزم عفونت خیلی خطرناکه کیسه ابتو پاره میکنه

سوال های مرتبط