منم بعد از سه تا زایمانم دقیقاً همینطوری بودم خیلی بده هر ثانیه تشنه ای و تشنگیت برطرف نمیشه
بخاطر شیر خودته باید مایعات زیاد مصرف کنی
نگاه گلم اون چون هورمون ها مشگل پیدا میکنن آدم اینجوری میشه
من سه بار زایمانکردم تا نزدیکای ۲ماهگی این داری بعدش؛کم کم کم میشه
دوغ هم باعث میشه زیاد احساس تشنگی کنیا
سفالکسین نمیخوری؟
عرق کاسنی میخوری؟
ترنجبین نباتی بگیر بخور
عناب دم کن بخور چیزای طبع خنک بخور تا درست بشه
قند داشتن باعث تشنگی شدید میشه
شیر میدی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.