۷ پاسخ

مایعات زیاد بخور سفلکسیم امن ترین دارو هست فعلا دارو دیگه ای نمیشه استفاده کرد برا بچه خطر داره لباس زیر نپوش شرتک گشاد بپوش من یبار اول بارداریم گرفتم این مریضیو دکترم گفت لباس زیرت رو هر شب عوض کن و اصلا هم شرت نپوش شلوارک یا شرتک گشاد بپوش مایعات هم زیاد بخور خوب شدم دیگ هم نگرفتم

میشه لطفا علایمتو توضیح بدی

آب زیاد بخور و تند تند برو دستشویی داروهاتم بخور زود خوب میشی منم عفونت ادراری داشتم خوب شدم

من نیتروفورانتوئین یه هفته روزی 4 تا خوردم خوب شدم ...ولی دکتر گفت شبی یکی تا آخر بارداری بخور بعدش

منم ادامه میدم

والا مال من عفونتم خیلی نیست ولی سفالکسین ۵۰۰ داده تازه اونم گفته هر۶ ساعت من میترسم روزی یکی بیشتر نمیخورم .. بنظرتون خطرناکه یاطبق دستور خودش مصرف کنم؟؟؟

من سفکسیم چهارصد خوردم ی هفته

موقعی ک دفع ادرار داری جایی ک موی زائد رشد کرده تا پایین تیر میکشه؟

سوال های مرتبط